Všeobecné obchodné podmienky platné pre zmluvy o členstve uzatvorené od 1.1.2020
spoločnosti BUSA Fitness s.r.o. so sídlom Vajnorská 100, 83104 Bratislava, IČO: 45682704, Obchodný register MS Bratislava III, Odd.: Sro, Vl.č.: 67157/B (spoločnosť ďalej ako FITINN)
- Členstvo je zmluvný vzťah, ktorý vzniká medzi členom a spoločnosťou. Ak členstvo vznikne počas kalendárneho mesiaca, je člen povinný za obdobie od vzniku členstva do konca prvého mesiaca, v ktorom členstvo vzniklo, zaplatiť pomernú časť členského (Quick Inn), ktoré je splatné pri podpise Zmluvy o členstve (ďalej len „Zmluva“).
- Služby vyplývajúce z členstva smie využívať výhradne osoba uvedená ako člen na prvej strane Zmluvy. Tieto služby sú neprenosné. Služby spoločnosti FITINN je možné využívať v rozsahu podľa druhu členstva, ktoré si člen pri uzatváraní Zmluvy sám zvolí. Ponúkané členstvá a rozsah služieb v rámci nich je definovaný nasledovne:
Členstvo „BASIC“
Členstvo „BASIC“ zahŕňa oprávnenie člena využívať všetky stroje a zariadenia určené na cvičenie a servis jedného určeného štúdia v Zmluve, v tréningovej časti, použitie neuzamykateľnej skrinky na uloženie vecí vo fitness štúdiu v určenom v Zmluve počas otváracích hodín príslušného štúdia.
Členstvo „BASIC“ nezahŕňa možnosť využitia sprchy ani využívanie nápojového baru. Použitie sprchy (služba „sprchy“) je možné za osobitný poplatok podľa platného cenníka, ktorý je dostupný na recepcii alebo je zverejnený na webovej stránke spoločnosti www.fitinn.sk.
Členstvo „PRO“
Členstvo „PRO“ zahŕňa oprávnenie člena využívať všetky stroje a zariadenia určené na cvičenie a servis štúdia v tréningovej časti vo všetkých fitness štúdiách celej skupiny FITINN (v rámci celej Európy) počas otváracích hodín, čapovanie vybraných nápojov v rámci nápojového baru vo fitness štúdiu podľa aktuálne ponúkaných príchutí a možnosť na základe žiadosti člena dočasne pozastaviť členstvo a tým aj plnenie práv a povinností z neho, a to najviac 2 kalendárne mesiace v rámci 12 po sebe idúcich kalendárnych mesiacov, a to aj bez udania dôvodu. Pozastavenie členstva podľa predchádzajúcej vety je možné využiť buď jedenkrát na 2 po sebe nasledujúce mesiace alebo samostatne dvakrát na 1 mesiac. Prerušenie členstva na menej ako 1 mesiac nie je možné. V prípade pozastavenia členstva sa pôvodná doba platnosti zmluvy o členstve predlžuje o dobu využitého pozastavenia členstva. Členstvo PRO v sebe ako bonus zahŕňa oprávnenie člena na bezplatné použitie sprchy v nasledovnom rozsahu – jednorazové použitie sprchy v rámci jednej návštevy fitness štúdia za deň po dobu max. 5 minút. Použitie sprchy nad uvedený rámec je spoplatnené podľa sadzby uvedenej v cenníku.
Služba „sprchy“
Sprchy využíva člen podľa sadzby uvedenej v cenníku. Platba sa vykonáva dobitím kreditu na členskú kartu, ktorú následne člen priloží k automatu pred použitím sprchy.
- Členstvo umožňuje neobmedzený počet návštev do určeného štúdia člena po predložení členskej karty v štúdiu a v prípade členov využívajúcich členstvo „PRO“ alebo službu „Go4all“ zahŕňa neobmedzený počet návštev do ktoréhokoľvek štúdia. Členstvo, resp. členská karta neoprávňuje člena na bezplatné používanie solárií.
Člen sa zaväzuje dodržiavať Vnútorný poriadok štúdia. Pri obzvlášť hrubých porušeniach poriadku, ako sú napr. násilie, vyhrážanie, urážanie, sexuálne obťažovanie, krádež atď., môže byť už pri prvom porušení Vnútorného poriadku členovi zakázaný ďalší vstup do štúdií FITINN na celé alebo len na vymedzené obdobie podľa závažnosti. Týmto nie je dotknuté právo spoločnosti od Zmluvy odstúpiť podľa bodu 18. týchto VOP a uplatniť si náhradu škody, ktorá FITINN vznikne v plnej výške.
Spoločnosť nepreberá zodpovednosť za poškodenia zdravia alebo vecí, ktoré vznikli výlučne neodborným zaobchádzaním zo strany člena. Člen je povinný zaobchádzať so zariadením štúdia šetrne, s odbornou starostlivosťou a opatrne, aby neohrozil seba alebo iné osoby nachádzajúce sa v štúdiu. Náklady na opravu poškodených vecí, zariadení, prístrojov – aj keď boli spôsobené z nepozornosti – znáša ten, kto škodu spôsobil. Spoločnosť nepreberá zodpovednosť za škody a akékoľvek ich dôsledky, ak tieto škody boli spôsobené vyššou mocou, v dôsledku ktorých môže dôjsť k dočasnému zníženiu kvality poskytovaných služieb. V tejto veci sa primerane aplikuje aj bod 30. VOP.
Člen je povinný pre potreby aktivácie členskej karty zaplatiť jednorazový aktivačný poplatok pri prvej návšteve štúdia vo výške 19,90 EUR. Po ukončení členstva zostáva členská karta vo vlastníctve člena a môže byť v prípade založenia nového členstva opäť použitá, a to bez nutnosti uhradenia aktivačného poplatku. Aktiváciou členskej karty sa pre potreby týchto VOP rozumie priradenie údajov o osobe člena ku konkrétnej členskej karte, ktoré vykoná FITINN, a to v rozsahu podľa určenia FITINN. Po vykonaní aktivácie FITINN odovzdá členovi aktivovanú členskú kartu, ktorou člen preukazuje právo na vstup do určeného štúdia FITINN a právo člena na využitie služieb podľa aktuálnej ponuky FITINN (ďalej aj ako „účel využitia členskej karty“). Členská karta je neprenosná.
Člen je povinný zaistiť bezpečnú úschovu členskej karty. Pri strate alebo poškodení členskej karty má člen nárok na vydanie novej členskej karty, a to za jednorazový poplatok 10 EUR. Stratu alebo poškodenie členskej karty je potrebné bezodkladne ohlásiť na servicecenter@fitinn.sk alebo osobne v niektorom štúdiu FITINN.
Člen je oprávnený požiadať o vrátenie hodnoty predplateného kreditu na sprchy po ukončení zmluvy o členstve. Písomnú žiadosť je potrebné zaslať najneskôr do jedného roka od ukončenia Zmluvy emailom na servicecenter@fitinn.sk.
Člen nie je oprávnený využívať zariadenia a servis štúdia, ak neuhradil členské resp. mesačné splátky členského v lehote ich splatnosti za obdobie viac ako dva mesiace a súčasne bol písomnou výzvou vyzvaný na úhradu členského po lehote splatnosti. Spoločnosť je oprávnená odstúpiť od Zmluvy v prípade, ak je člen v omeškaní so zaplatením niektorej splátky členského o viac ako tri mesiace.
Mesačná splátka je splatná vždy k 1. dňu príslušného mesiaca, za ktorý sa členské platí. Platba za celé obdobie členstva môže byť uhradená aj jednorazovo v hotovosti alebo kartou vopred alebo bude uhrádzaná mesačne v splátkach prostredníctvom súhlasu s inkasom z účtu člena v banke (SEPA- inkaso). Mesačné splátky je člen povinný platiť za celú dobu trvania členstva až do konca platnosti Zmluvy aj v prípade, že nedôjde k využívaniu služieb. Ak tieto VOP alebo Zmluva neurčujú inak, nevyužívanie služieb členom nemá vplyv na celkovú výšku členského a nezakladá ani nárok člena na vrátenie členského ani jeho časti.
Pri omeškaní akejkoľvek platby si spoločnosť vyhradzuje právo zaslať upomienku. Za každú upomienku vznikajú FITINN náklady, ktoré znáša člen. Náklady za neúspešný prevod (inkaso) budú uplatňované vo výške vzniknutých nákladov. Spoločnosť má nárok na náhradu všetkých účelne vynaložených nákladov, ktoré jej vznikli v dôsledku omeškania člena s platbou. Tieto náklady môže spoločnosť stanoviť aj paušálnou čiastkou a jedná sa najmä o náklady spoločnosti na mzdy zamestnancov, administratívne činnosti, kancelárske, softvérové, hardvérové vybavenie, poštovné, telekomunikačné poplatky, internet a iné. V prípade omeškania člena s úhradou svojich záväzkov je spoločnosť oprávnená požadovať zaplatenie zákonných úrokov z omeškania a zmluvnej pokuty vo výške 0,05% z dlžnej sumy za každý deň omeškania až do zaplatenia. Člen poskytol spoločnosti e-mailovú adresu, korešpondenčnú adresu, telefónne číslo za účelom možnosti upozornenia člena na nezrealizovanie platieb ku ktorým sa v zmluve zaviazal a súhlasí s tým, aby bol na uvedených kontaktoch, na účely vymáhania dlžných súm spoločnosťou kontaktovaný.
Zmeny adresy a/alebo bankového spojenia je treba neodkladne písomne oznámiť spoločnosti. Zmenu bankového spojenia pri konkrétnej splátke je možné zohľadniť len vtedy, ak bola oznámená spoločnosti najmenej 7 pracovných dní pred dňom zasielania výzvy na inkaso (viď bod. 10. VOP).
Všetky dokumenty a oznámenia v spojitosti so Zmluvou je člen povinný doručiť buď v listinnej forme na adresu toho fitness štúdia FITINN, ktoré je uvedené na zmluve v časti „adresa štúdia“ alebo ich doručí elektronicky na emailovú adresu FITINN: servicecenter@fitinn.sk. Akékoľvek dokumenty, informácie a/alebo oznámenia doručované spoločnosti v zmysle Zmluvy a týchto VOP v elektronickej forme na určený email sa považujú za doručené dňom, kedy budú prijaté do emailovej schránky spoločnosti. Spoločnosť členovi prijatie emailovej správy potvrdí.
V prípade, ak je člen viac ako 3 mesiace v omeškaní s úhradou ktorejkoľvek splatnej splátky členského a to napriek písomnej výzve zaslanej spoločnosťou najneskôr 15 dní pred uplatnením práva odňatia výhody platieb v splátkach, ktoré bude obsahovať upozornenie na odňatie výhody platieb v splátkach v prípade neuhradenia dlžných splátok po splatnosti, dôjde k strate výhody splácania členského vo forme mesačných splátok, pričom všetky splátky členského a to až do ukončenia Zmluvy sa stanú splatnými.
Člen berie na vedomie, že spoločnosť má vo všetkých štúdiách FITINN nainštalovaný kamerový systém, označený zodpovedajúcou výveskou, ktorý má za cieľ zabezpečiť čo najlepšie podmienky, bezpečnosť pre členov, ako aj ochranu osobného majetku a majetku spoločnosti a priestorovštúdií. Kamerový systém je používaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi v oblasti ochrany osobnosti a ochrany osobných údajov.
Minimálne a /alebo krátkodobé a dočasné obmedzenia v používaní ponúkaných služieb neoprávňujú člena k predčasnému vypovedaniu zmluvy. Za tieto obmedzenia sa považujú napr. nefunkčnosť niektorých zariadení, strojov, nedostupnosť niektorých doplnkových služieb, sortimentu, ktorá nebráni využitiu služieb v ostatnom rozsahu.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na dobu 12 mesiacov. V prípade, že niektorá zmluvná strana najneskôr 31 dní pred ukončením tohto zmluvného vzťahu, preukázateľne neprejaví záujem na ukončení zmluvného vzťahu vo forme písomného oznámenia, táto zmluva sa automaticky predlžuje o ďalších 6 mesiacov za tých istých zmluvných podmienok. To isté platí aj pre nasledujúce 6 mesačné obdobia. Zmluvný vzťah založený touto zmluvou je možné ukončiť okrem spôsobu dohodnutého v predchádzajúcej vete len písomnou dohodou zmluvných strán, výpoveďou alebo odstúpením vo vymedzených prípadoch. Člen je povinný doručiť oznámenie o skončení zmluvy v zmysle tohto bodu v dohodnutej lehote v listinnej forme na adresu štúdia FITINN uvedenú v Zmluve v časti „adresa štúdia“, alebo elektronicky na emailovú adresu: servicecenter@fitinn.sk, inak je oznámenie neakceptované.
Spoločnosť si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy z dôvodu hrubého porušenia podmienok zmluvy alebo Vnútorného poriadku štúdia zo strany člena, pričom hrubým porušením Zmluvy sa rozumie najmä:
a) úmyselné zneužitie členskej karty členom,
b) spáchanie trestného činu alebo priestupku voči inému členovi, osobe nachádzajúcej sa v priestoroch štúdia alebo voči zamestnancovi štúdia,
c) násilné správanie, vyhrážanie, sexuálne obťažovanie v priestoroch štúdia, úmyselné poškodzovanie zariadení, priestorov štúdia a pod.,
d) iné situácie, kedy tak určí Zmluva alebo VOP alebo je daný zákonný dôvod pre odstúpenie od zmluvy.
Vo vyššie uvedených prípadoch sa člen zaväzuje, zaplatiť spoločnosti náhradu škody v plnej výške, ktorá spoločnosti vznikne porušením Zmluvy, pričom za škodu sa v tomto prípade považuje aj zisk (suma), na ktorý by spoločnosti vznikol nárok na úhradách členského, v prípade ak by Zmluva trvala až do uplynutia dohodnutej doby trvania platnej v čase, kedy ku odstúpeniu od Zmluvy zo strany spoločnosti podľa tohto bodu došlo.V prípade trvalého zatvorenia štúdia (t.j. zrušenia) alebo dočasného prerušenia činnosti štúdia má člen, ktorý je v zmysle Zmluvy oprávnený využívať služby tohto štúdia od dňa zatvorenia alebo dočasného prerušenia činnosti štúdia právo výberu na využívanie iného štúdia FITINN v rámci rovnakého mesta podľa vlastného určenia. Podmienky využívania členstva v inom štúdiu budú za obdobných podmienok a v rozsahu členstva, ako v uzatvorenom štúdiu.
Člen nemá výhradný nárok na používanie určitého prístroja v štúdiu.
Člen musí po ukončení tréningu vypratať a nechať odomknutú šatňovú skrinku. Spoločnosť je oprávnená, najneskôr v čase ukončenia otváracích
hodín o 24.00 hod., otvoriť a vypratať všetky uzamknuté šatňové skrinky. Za prípadné straty spoločnosť nezodpovedá.Ústne vedľajšie alebo iné dohody medzi členom a spoločnosťou sú neplatné a právne nezáväzné.
Právne vzťahy vyplývajúce zo zmluvy o členstve, vrátane VOP sa riadia slovenským právnym poriadkom.
Spoločnosť je oprávnená jednostranne meniť alebo dopĺňať ustanovenia, prípadne podmienky Zmluvy a/alebo VOP len z dôvodov zmien príslušných právnych predpisov alebo zmeny inflácie v zmysle bodu 28., zmien v identifikačných údajoch spoločnosti, zmena na trhu poskytovania služieb fitnescentier a súvisiacich služieb, ktoré spoločnosť poskytuje svojim členom, ktoré sú objektívne spôsobilé ovplyvniť poskytovanie služieb spoločnosti, zmena alebo rozšírenie portfólia služieb, zmena technických, informačných alebo bezpečnostných systémov, organizačných zmien ovplyvňujúcich poskytovanie služieb alebo zvyšovanie kvality, bezpečnosti a dostupnosti poskytovaných služieb. Zmenu alebo doplnenie zmluvných podmienok je FITINN povinný zverejniť najneskôr štyri týždne pred určeným dňom účinnosti zmeny v štúdiu FITINN a zároveň na webovej stránke https://fitinn.sk/, a súčasne oznámiť zmenu členovi emailom alebo SMS správou (stačí jeden so spôsobov). Ak člen nesúhlasí so zmenou, je povinný svoj nesúhlas spoločnosti písomne oznámiť v lehote 30 dní odo dňa oznámenia zmeny a v tejto lehote je zároveň oprávnený na okamžité bezplatné skončenie Zmluvy odstúpením. Doručením písomného oznámenia o odstúpení zo strany člena Zmluva zaniká a súčasne sa stávajú splatnými všetky doposiaľ nesplatené pohľadávky, a to v lehote do 30 dní od skončenia Zmluvy. Ak člen vo vyššie uvedenej lehote neoznámi FITINN svoj nesúhlas so zmenou, potom platí, že so zmenou súhlasí a vzájomné zmluvné vzťahy medzi FITINN a členom sa odo dňa účinnosti zmeny riadia zmenenými zmluvnými podmienkami.
Doručením písomných oznámení členovi v rámci zmluvných podmienok sa rozumie aj doručovanie elektronickou formou, predovšetkým prostredníctvom elektronickej pošty na e-mailovú adresu člena uvedenú vZmluve. V tomto prípade sa oznámenie považuje za doručené dňom, nasledujúcim po dni kedy bolo spoločnosťou odoslané na emailovú adresu člena.
V prípade nevyzdvihnutia doporučene zasielanej písomnosti, zasielanej na členom uvedenú adresu na doručovanie alebo adresu trvalého pobytu, alebo odmietnutia jej prijatia členom sa uplatní fikcia doručenia. Ak adresát svojím konaním alebo opomenutím zmaril doručenie písomnosti jej prevzatím a písomnosť pošta alebo kuriér vráti ako nedoručenú, účinky doručenia nastávajú v deň, kedy mal adresát písomnosti prvýkrát možnosť sa s obsahom zásielky oboznámiť. Účinky doručenia nastávajú aj vtedy, ak adresát odmietne prevziať písomnosť a to dňom odmietnutia, ktorý pošta označí na vrátenej zásielke. Ak tak pošta nespraví, postupuje sa podľa predchádzajúcej vety.
Poplatky v cenníku FITINN sú uvádzané v mene EUR.
V prípade, že ročná miera inflácie meraná indexom spotrebiteľských cien, vyhlásená Štatistickým úradom Slovenskej republiky, presiahne v priemere viac ako 5% oproti predchádzajúcemu roku, je FITINN oprávnený každoročne jednostranne upraviť ceny a poplatky o mieru inflácie. O zmenepoplatkov je spoločnosť povinná členov informovať oznámením, a to zverejnením oznamu v štúdiu FITINN. V ďalšom platia pravidlá ako v bode 24.
Uplatnením, resp. zaplatením akejkoľvek zmluvnej pokuty alebo sankčného poplatku podľa Zmluvy alebo týchto VOP nie je dotknutý nárok na náhradu škody alebo zvýšené náklady spoločnosti FITINN v plnej výške, teda aj v časti prevyšujúcej zmluvnú pokutu.
Ak nastanú okolnosti, ktorých vznik, priebeh a následok nie je závislý na činnosti a postupe FITINN, prípadne nastane zvláštna právna skutočnosť, spočívajúca v mimoriadnej, nepredvídateľnej, neodvrátiteľnej a nezavinenej udalosti, ktorú FITINN nemá možnosť akýmkoľvek spôsobom ovplyvniť, (vis major). Prípadne takéto okolnosti nastanú na strane člena, pričom ich dôsledkom člen úplne alebo sčasti nevyužije objednané, zaplatené a zabezpečené služby, nevzniká členovi nárok na úhradu alebo zľavu z ceny týchto služieb ani nárok na kompenzáciu v akomkoľvek rozsahu. FITINN nenesie zodpovednosť za krátkodobo zníženú kvalitu služieb, omeškanie s poskytnutím služieb, výpadky a tiež škody spôsobené vyššou mocou (vis maior). Vyššou mocou (vis maior) sa rozumejú najmä prírodné katastrofy, živelné pohromy, štrajky, dopravné nehody, epidémie, pandémie, núdzový stav, výnimočný stav, ktorého vyhlásenie má priamy vplyv na činnosť spoločnosti, nariadenia, opatrenia a rozhodnutia štátnych a iných orgánov verejnej moci, vojnový konflikt, nepredvídateľné poruchy na prevádzkach FITINN, výpadky elektriny ako i iné.
Platnosť zmluvy o členstve nie je možné pozastaviť, s výnimkou nasledovných prípadov:
a) V prípade tehotenstva členky je možné zmluvu o členstve pozastaviť na dobu maximálne 12 mesiacov od požiadania. Členka požiada
písomnou žiadosťou FITINN alebo elektronicky doručovanou žiadosťou na emailovú adresu servicecenter@fitinn.sk, a uvedie v akom období žiada členstvo pozastaviť, a to v rozsahu maximálne 12 mesiacov. Pozastavenie je možné vykonať len na základe žiadosti členky, zdôvodnenej dokladmi preukazujúcimi uvedené dôvody. Pozastavenie v tomto prípade podlieha súhlasu FITINN. Súhlas FITINN nie je daný automaticky. FITINN posúdi žiadosť a vyhradzuje si právo žiadosť o prerušenie odmietnuť v prípade ak dôvody na prerušenie budú nedostatočné zdokladované.
b) Ďalej z nasledovných taxatívne vymedzených dôvodov: vážna choroba alebo úraz-zranenie, je členstvo možné pozastaviť na dobu maximálne 2 mesiace. Člen požiada písomnou žiadosťou FITINN alebo elektronicky doručovanou žiadosťou na emailovú adresu servicecenter@fitinn.sk, v akom období žiada členstvo pozastaviť, a to v rozsahu maximálne 2 mesiacov. Pozastavenie je možné vykonať len na základe žiadosti člena zdôvodnenej dokladmi preukazujúcimi uvedené dôvody. Pozastavenie v tomto prípade podlieha súhlasu FITINN. Súhlas FITINN nie je daný automaticky. FITINN posúdi žiadosť a vyhradzuje si právo žiadosť o pozastavenie odmietnuť v prípade ak dôvody na prerušenie budú nedostatočné (uvedený dôvod nie je spôsobilý brániť vo využívaní služieb spoločnosti) alebo budú nedostatočne zdokladované. Tieto zmeny platnosti Zmluvy sú bezplatné. V prípade pozastavenia sa možný termín ukončenia členstva posunie o obdobie, kedy bolo členstvo pozastavené.Ak nebude pre konkrétny prípad dohodnuté inak, platnosť Zmluvy a členstva sa v prípade schválenia pozastavenia členstva podľa tohto bodu, pozastaví vždy od 1. dňa mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bolo pozastavenie zo strany FITINN schválené.
FITINN ako prevádzkovateľ spracúvajúci osobné údaje vyhlasuje, že všetky osobné údaje sú ním považované za prísne dôverné a je s nimi nakladané v súlade s platnými právnymi predpismi v oblasti ochrany osobných údajov, najmä v súlade s Nariadením GDPR a zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v platnom znení. Súčasne prehlasuje, že prijal primerané organizačné a technické opatrenia na zaistenie bezpečnosti spracúvaných osobných údajov. Informácie o spracúvaní osobných údajov člena ako aj všetkých dotknutých osôb, ktorých údaje spoločnosť FITINN spracúva a o ich právach vyplývajúcich z príslušnej právnej úpravy zabezpečuje spoločnosť FITINN prostredníctvom informácií na svojej webovej stránke www.fitinn.sk v sekcii „Ochrana osobných údajov“ (https://fitinn.sk/ochrana-osobnych- udajov/) a prostredníctvom informačných dokumentov v zmysle čl. 13. alebo 14. Nariadenia GDPR, ktoré sú tiež dostupné v prevádzkach fitnes štúdií.
V prípade reklamácie člen postupuje v zmysle reklamačného poriadku FITINN zverejneného v priestoroch prevádzky FITINN na dostupnom mieste recepcie štúdia. Reklamačný poriadok upravuje podmienky reklamácie služieb v zmysle týchto VOP.
V prípade neplnoletých osôb je potrebný písomný súhlas zákonného zástupcu pri uzatvorení Zmluvy o členstve. Členmi sa nemôžu stať osoby mladšie ako 14 rokov. Neplnoleté osoby majú do štúdií FITINN vstup povolený len v sprievode svojho zákonného zástupcu alebo trénera, akceptovaného zo strany FITINN.
Všeobecné obchodné podmienky sú vyhotovené v súlade s ust. § 52 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka a nariadenia vlády SR č. 141/2014 Z. z.
Člen má možnosť sa obrátiť v prípade sporu s FITINN na subjekt alternatívneho riešenia sporov v prípadoch ustanovených zákonom č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov v platnom znení. Člen má právo riešiť spor s FITINN prostredníctvom systému alternatívneho riešenia sporov a to menej formálne a bezplatne, ide teda o dosiahnutie zmieru alebo dohody medzi zmluvnými stranami. Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR – http://www.mhsr.sk/.
ZVLÁŠTNE USTANOVENIE V SÚVISLOSTI S DOČASNÝM UZATVORENÍM FITNESS ŠTÚDIÍ VZHĽADOM NA COVID-19
Tieto ustanovenia sa týkajú výhradne zákazníkov, ktorí využili riešenie kompenzácie v súvislosti s oficiálnymi opatreniami COVID-19.
Využitím kompenzácie predlžujem príslušné zmluvné obdobie členstva o dobu oficiálneho uzatvorenia fitness štúdií v súvislosti s COVID-19. Počas riadneho zmluvného obdobia sa členské príspevky platia naďalej a člen sa vzdáva ich vymáhania. Predĺžené mesiace po riadnom zmluvnom období sú bezplatné, čiže bez platenia členského príspevku. Obdobie predĺženia závisí od trvania oficiálnych opatrení resp. uzatvorenia štúdia, pričom každý nový začatý mesiac uzatvorenia fitness štúdií, je následne kompenzovaný celý – teda celým bezplatným mesiacom.
Riešenie kompenzácie platí po dobu nariadení vlády o dočasnom uzatvorení fitness štúdií v celej Slovenskej republike, ale nie v prípade, ak jednotlivé štúdio musí zostať potom uzatvorené z iného dôvodu alebo by podliehalo úradnému obmedzeniu v používání. FITINN sa bude samozrejme snažiť nájsť riešenie i v takýchto prípadoch s ohľadom na záujmy svojich zákazníkov. Člen súhlasí s týmto riešením.
Pokiaľ sa člen vzdá kompenzácie, nebude mu poskytnutý žiadny dobropis. Oficiálne zavedené opatrenia COVID-19 nemajú vplyv na zmluvné parametre, rovnako ako na úhrady členských príspevkov a dobu trvania zmluvy o členstve.