Kardio tréning nemusí byť nezáživný

Kardio tréning nemusí byť nezáživný

Bežci, cyklisti a ostatní vytrvalostní športovci zimu nemajú veľmi v láske. Tréning vonku v nízkych teplotách a na šmykľavom, zablatenom a zasneženom povrchu nie je len nebezpečný, ale aj nezdravý. V našom štúdiu je k dispozícii množstvo alternatív.

Chceli by sme vyvrátiť mýty o tom, že kardio tréning vo fitness štúdiu je nudný. Naše kardio zóny totiž ponúkajú veľa možností. V rámci jednej tréningovej jednotky sa odporúča využiť po sebe niekoľko strojov.

V rámci tejto zmiešanej jednotky využi rovnakým dielom bežecký pás, AMT, eliptický trenažér (prípadne aj bez použitia rúk), ergometer a veslovací trenažér. Tvoja výdrž sa tak bude trvale zlepšovať. Vďaka rozdielnym pohybom sa okrem toho zlepší koordinácia pohybov a pálenie kalórií pobeží na plné obrátky.

Nezabudni však: srdcová frekvencia je pri zmiešanom tréningu na AMT a eliptickom trenažéri približne o päť úderov nižšia ako na bežeckom páse, v prípade ergometra, resp. veslovacieho trenažéra dokonca o 10 až 15 úderov. V porovnaní s bežeckým tréningom pracujú svaly menej proti gravitácii.